va hände?

har inte haft någon ork till att blogga ALLS de senaste dagarna ....
tänkte att ja skulle sluta också , men de är så svårt haha! nu sitter jag ju här igen och vill hålla den vid liv liksom.
vet inte ens vad jag blogga om senast, men de har ju bara varit vardagar så skola osv. och insparksfesten och insparksturneringen!
sjukt roliga dagar, orkar inte berätta en massa men jag har haft det helt underbart!
och nu är man typ sjuk också, underbart ... fast nä.
min hals är inte snäll mot mig just nu ... men de går nog över!

tänkt sluta länka bloggen på facebook iaf, vet att många trycker sig hit genom den länken.
så om ni vill läsa får ni helt enkelt komma ihåg det själva!
började med det när bloggen var ny sen fortsatte jag av bara ren vana, hoppas ni stannar endå!

trots att antalet läsare självklart minskat med så dålig uppdatering de senaste men de kommer väll tillbaka som vanligt antar jag.


hemma hos mig innan insparksfesten! några av underbaringarna i min klass! va nästan 20 st till här btw ... partyparty.

pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

nejnej, inte sluta blogga ;o

2011-09-09 @ 23:43:01
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0