onsdag

hej på er !
dagen va lite småjobbig med alla nationella, att göra proven va inte så svårt, men de va jobbigt att vänta flera timmar emellan och sånt, men slutade endå typ kvart i ett, sista, engelskan, gick ganska fort för mig och min grupp så det var skönt !
då drog jag och Tina in till stan för att hämta våra biobiljetter som sagt, yeay !
sen åt vi i stan också, mycket trevligt !

skulle tränat om en timma också men den blev inställd pga regnet. skulle träna ute för första gången i år men det blir imon ist , skulle tränat imon endå men ah :)


jag har blivit så mörk i året :( snyft ... man ser ju allt mörkt(utväxt ..) och har inte fått klipptid förens 3 juni ;o suck ...
och ja det är krulligt och de regna så äckligt i stan så fläta va tvunget !


puss ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0