grejorna

från Gina Tricot:


två enkla tröjor, de syns inte men den vita är genomskinlig typ där bak, eller halva delen där bak. galet gött material också !!

en annan vit blus, korta tights och svarta shorts.

lite små saker, använder inte örhängen egentligen men detta är till balen/festen vi ska ha när vi går ut 9an om 2 veckor !!! yeay

från MQ:

ett enkelt vanligt linne, har ett exakt likadant innan men använder de så mycket så de har gått sönder ! och en sjal.

köpte även en väska, love.


här ser man mitt lilla sår lite tydligare också ... svårt att få på bild men ah.
och ja jag har väldigt vita hårstrån på mina armar ... haha !
(men de värsta är om folk som ser det typ tror jag skär mig ... för sånt håller jag inte på med!) hm ...

men förövrigt alltid skönt med lite nya saker, jag älskar det som sagt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0