tjaaaaaarå!

ett dygn senare och jag är fortfarande lika lycklig !
har inte riktigt förstått att det är slut, känns som att det är helg och snart ska vi tillbaka till skolan igen, ha tråkiga lektioner och träffa alla . men de lär ju aldrig hända igen, iaf inte på samma skola med samma lärare och samma elever ... lite sorgligt faktiskt !
men har nog aldrig haft så kul som igår, galet lyckad kväll/natt och allt var som det ska vara.

jobbet idag flöt på, en del, de äldre på dagiset vet ju redan vem jag är eftersom jag vart där förut så det va inte så svårt att komma tillbaka . men en del nya barn som är mindre då är SÅÅÅ söta, även de som va små förra året också men endå, åhhh man vill ba mysa! haha.
idag har jag haft en kväll framför tvn med mamma, bror är inte hemma som vanligt och pappa är iväg med jobbet!

sov 2-3 timmar förut också, sjukt skönt, behövde verkligen det !
men jag kan knappt gååå, helt galet vad jag har träningvärk i vaderna , haha !


liten del av klassen igår innan vi åkte iväg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0