imorgon fredag.

det blir nog inte så mycket bloggande imon ... eller !?
jag ska göra mitt bästa, det lovar jag, kommer ha mycket dötid imon så ska försöka komma ihåg att blogga lite då och då så kika gäärna in !
ska även "liveblogga" på saadelovers.blogg.se ! så om ni ser att det inte händer så mycket här kan ni checka in där ist ! det är dock inte jag som bloggar egentligen... eller det blir lite mina inlägg men Caroline som äger bloggen lägger upp dom ! lite små kul sådär !

om exakt ett dygn är allting nog slut ... på liseberg iaf, och jag är påväg hem till Anna, kvällen natten och kanske hela natten spenderas där, förhoppningsvis med gött folk, saknar faktiskt en del människor från skolan redan ... konstigt nog ?? hihi.


haha lite dålig mobilbild ! men ah, har nog aldrig lagt upp den förut osv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

det ska bli askul att "du bloggar" :D

avis på bilden! :(

2011-06-17 @ 12:07:39
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0