Helsingborg !

jag har haft en hel grym dag i helsingborg !!
älskar det där, sån typ mysig stad ?? skulle lätt kunna bo där !
iaf, det gick kanske inte bäst spelmässigt men kul hade vi och underbart väder !
hej stoppskylt nu ! haha bränt mig typ ... överallt ! ont gör det också.

men med tanke på att jag är helt röd i fejset och helt slut , blir det ingen bild från just nu.
men kika in imon så ska jag lägga upp lite bilder från idag !


eftersom jag har en sån underbar vän vid namn Rebecca kunde jag igår kväll sno lite bilder på en viss Saade. höhö
och ungefär såhär sne och bränd(fast lite mer) känner jag mig just nu så denna bilden passade ganska bra ... haha! (och sen är ju faktiskt Eric från helsingborg där vi va idag ...) och ja, bilden är en aning gammal!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0