får göra ett litet inlägg.

har inte vart hemma så mycket idag.
åkte och var vid liseberg vid 1 som sagt, träffade på lärarna och Anna & Tina.
så drog vi 3 och åkte en massa typ och åt.
sen drog Tina hem för hon skulle på student, det var typ vid halv 5.
jag och Anna fortsatte att åka sen vid närmare 7 träffade vi på Johanna, Fredrika och Miia, alla utom jag och Johanna gick för att åka atmosfear, men mesar som vi är gjorde vi inte det, jag åker btw allt utom DEN !
vi gick och kollade på Ulrik Munther ist höhö. han sjunger galet bra btw ...
sen träffades vi alla igen och drog oss sakta men säkert hemåt.
var hemma vid 9 kanske, följde med Johanna hem en sväng och gick hem igen vid 10.

nu ska jag borsta tänderna och allt sånt dära, sen somnar jag nog.

skola från 9 - 11 imon, ganska gött endå!

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0