3 timmar tidigare !

tjaa då ...
fick sluta halv 1 ist för halv 4 idag, helt OK endå !
så skulle alltså slutat om en timma egentligen ....
men som jag sa imorse är dessa dagar helt onödiga, har inte haft en riktig lektion någon av dagarna, och nu har jag heller inga böcker ALLS kvar i skåpet .. bara ett block, ett häfte och lite sudd typ ... det får jag ta hem/slänga på fredag!
för imorgon blir det liseberg , yeay.
ska bli najs, fem kamp med klassen, höhö, hoppas vissa killar vinner för annars blir dom sura som vanligt ;) höhö, inte bästa förlorarna direkt .... !
men ska iaf stanna efteråt och åka grejor osv.

just nu är jag trött, SOM VANLIGT !!!!
något är ju fel ... haha.
ska kanske somna lite ... vid 6 är det träning.



"ha de gött, käärlek !"

puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

Kan du berätta lite hur du började gilla Molly och om du sätt henne live tack.

Hur gammal är du?

2011-06-08 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0