uppehåll !

som ni kanske märkt har det blivit ett litet uppehåll på bloggen ...
kommer knappt ihåg vad ja gjort de senaste dagarna eller vilket jag gjorde vilken dag ....
men i fredags sov iaf cassi här sen igår var vi på finalerna osv.
sen träffa vi på Becca bla och sen drog jag med henne hem så blev de att ja sov där.
sen idag kom hennes mormor och morfar dit och fira henne lite för honom fyller år på fredag, så drog jag och träffade Tina och kollade blåvitt, go 3 - 0 seger!

och nu sitter jag här, trött som jag vet inte vad !
kanske ska sova lite .... fast då kanske ja inte kan somna ikväll .. men de skiter jag i !
imon ska jag till stan en sväng, sen KANSKE lotta på liseberg, jag är iaf sugen, ingen speciell artist utan ba känslan, love.
sen tisdag ska jag nog va me Cassi på dan, sen kvällen sover jag hos Becca,
7.00 onsdag morgon lyfter planet mot Tuuurkiiiet ! LOVE.

ska fortsätta med bloggen som vanligt från och med nu, har inte haft tid de senaste dagarna.
hade faktiskt en tanke på att sluta helt också ... men som sagt, ska inte bryta mitt enda nyårslöfte! höhö.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0