Måndag igen

hjälp vad tiden går fort, snart är det typ ... jul !?
okej ska inte överdriva.
men igår laggade min data sönder, så jag orkade inte med den.
därför jag inte bloggade så mycket, gick ner och kollade på the big 4 på svt, de spelade ju här i gbg på ullevi, och ja såg dock inte de två första banden med det tredje och Metallica, och dom va så galet bra ?? ja är helt tagen .... ´haha lite små sick ... jag som inte ens gillar sån musik. hm ...
men idag är det jobbet alldeles snart, sen ikväll är det ett litet möte med handbollen igen , inför imorgon och resten av veckan, Partille cup !! yeay.

ska dock jobba till 12 först imon ... jaja !


ser lite små läskig ut märkte jag .... men annars ser jag bara gaaalet trött ut , vilket dock är sant :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0