trött tjej

hihi
okej, normalt, njaaaa, inte så faktiskt
okej jag ska sluta, pratar typ med mig själv ...
men jag är faktiskt trött och då tänker jag för mycket, just nu tänker jag på ... nä det säger jag inte !
men jag kom för en liten stund sen på hur mycket jag ogillar folk som ljuger och är allmänt falska, fattar inte hur man ens orkar .... åh får damp på sånt !!
OM DU BARA VISSTE !!!! tro inte så mycket och framför allt, SLUTA LJUGA !!!

okej, det där behöver inte alla läsa eller ta åt sig ... fick bara ett litet ryck :)
annars är jag ganska snäll !! men folk som går mig på nerverna kan få mig till små utbrott, fast dom får jag inom mig själv , men dom gick visst att skriva också :)

ska inte skriva för mycket för det kan bli mycket när jag väll kommer igång som jag började här nu ... och vi vill inte att de ska sluta med massa elaka saker ...känner mig på det humöret just nu, men inte emot er alla utan ba DEEEEN DÄRA !! hihi :)


jag förut när jag åt glass med blåbär, då är jag glad tjej !!

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

det borde du va! skönt att du har kvar din iaf! :)



åh glass! <3

2011-01-26 @ 22:33:05
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0