nyårslöfte

haha usch, varför är jag så dålig på dehär,
det är ju kul, i perioder, och vill inte sluta nu !
men jag är konstig som typ bloggar på vintern, börjar blogga då, när det är på sommaren det händer lite roligare saker och roligare att skriva !
men ja, nu kom jag på ett nyårslöfte !

Ska inte sluta blogga under detta året !

okej, jag kommer ha korta perioder där jag inte kan blogga av olika saker, men om jag är hemma och datan funkar ska jag försöka hålla det uppdaterat här !
lovar !

skriver mer snart !


från när vi stötte på Weise när vi va på idol, finns en liknande, men inte samma bild, på facebook :)

haha ser btw gaaanska mobbad ut, på den andra också, men det bjuder jag på !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0