Hemma

slutade för typ en timma sen.
imorse somnade jag om så hann inte blogga !
men när ja väll gått upp, inte försent, så såg jag att de va en massa ny snö .... trodde de gick åt andra hållet nu men nähe nu kom det MER snö !
lite jobbigt att gå till skolan i all snö men det gick ju
dagen gick också ganska fort

ska fixa lite, måste städa undan på mitt rum och lite sånt.
sen om en timma ska jag träffa linn !
underbart ju.

Idag hände också en grej som gjorde mig på VÄLDIGT bra humör !!
dock vill ja inte riktigt säga va de är ... även om ja kanske långt inombords vill typ skriva det på en STOR vägg nånstans så ALLA kan se .... men nej.

en liten parantes höhö. eller hur de stavas ...

men iaf, bloggar antingen innan jag åker eller när jag kommer hem !


jag imorse

just nu ...... suck.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0