god morgon ...

jag är trött, som vanligt !
skulle spelat match och samlats halv 3, vilket skulle betyda att jag missade sveriges match om bronset som börjar kl 2 , MEN, matchen blev inställd pga sjukdom så ... tur i oturen så missar jag inte matchen !

så idag ska jag kolla sveriges match sen kan man ju inte missa finalen mellan frankrike - danmark, jag håller på frankrike! så äre ba .
haha ... men ah det kommer nog bli en bra match :)
 
Jag ska försöka få så att alla "25 dagar" kommer ungefär 22.00 varje dag, så vet ni det.
kan ju tidsinställa inläggen, men vissa har med just den dagen att göra, då går det inte men ska endå försöka göra dom inläggen vid den tiden, just wanted to tell you ! haha vet inte om det blev rätt med engelskan där men ...


ser ni hur trött jag är eller , håret är helt krull och kaos också ! men det är söndag så det är OKEJ!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0