"Dag 6"

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

jag kan falla för olika typer av killar, om man kollar utseendet, MEN har lättast att falla för en viss typ av kille, och ingen kommer bli förvånad när jag berätta vilken typ.

en typisk "Sofia kille" som Johanna kallar det, har bruna ögon, mörktbrunt hår och är allmänt söt/snygg.
ni tror säkert att de är så bara för Eric , eftersom det är så han ser ut , men hade jag fått denna frågan för ... exakt ett årsen(då visste jag inte vem Eric va) hade jag svarat exakt samma sak !
redan som 10 åring hade jag ju Martin Stenmarck som nån slags förebild, det mörka håret och mörka ögonen finns redan där ?
sen som många antagligen vet har jag varit lite små galen i Danny, och där blir det ju helt fel, men som jag sa kan ja falla för olika typer av killar, men när Danny var med i idol var han inget speciellt i mina ögon, min favorit var ju Erik Segerstedt det året(mörkt hår, mörka ögon), men sen när Danny var med i let's dance såg jag hans personlighet på ett annat sätt och de var DET jag föll för hos honom, sen är han ju ba allmänt skitsnygg !
sen har inte det samma "betydelse" men jag faller av någon anledning för korta killar !? haha, inte bara men asså ah vet inte med det är bara så, alltså inte jättekorta, längre än mina 1.68 ska dom va , typ mellan 1.75 - 1.80.
jag tycker helt enkelt om det, och så ska dom inte vara pinnsmala, BIG NO !


hur kan man INTE tycka han är snygg !? underbar person också !

så nära man kan komma "perfekt" i mina ögon, han har allt det som skrevs där uppe och de stora plusset är hans tydliga käkben, läpparna och alla hans födelsemärken, dom dock inte syns på denna bilden, man ser lite otydligt dom han har på varje kind, läpparna visar inte heller sin starkaste sida på bilden men u wish u knew.
och även Eric har DET i sin personlighet !!


två flugor i en smäll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0