"Dag 4"

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


oj ... det här kan bli lite svårt.
har egentligen inga större drömmar eller mål, tar det som det kommer, dit tiden tar en.
små saker kan göra att allting förändras, inte jättesnabbt men under en längre period.

och just nu har jag nog som mål att komma in på det gymnasiet jag vill gå på och en viss linje.
drömmar har ju alla .... men vill inte skriva ut allt som jag drömmer om.
men just nu drömmer jag om sommaren ... den som kommer och jag önskar att den blir så bra som jag hoppas.

men jag har själv förändrats sen till exempel för ett årsen, folk runt omkring kanske inte har märkt det men jag har märkt det själv, och det är det som betyder någonting.
jag umgås inte med samma folk och jag är mig själv, tröttnat på att folk alltid försöker vara någon dom inte är.
det kanske låter lite ... små löjligt, men de är lite tack vare Eric Saade jag vågade bli mig själv, mot mig själv, jag har alltid varit mig själv mot alla runt mig, men inte mot mig själv.
han som person har väll inte förändrat mig, men mitt intresse för honom har fått mig att strunta i om folk tycker jag är "töntig" som gärna vill träffa honom, men det får mig att må bra och det är sån jag är.
varför inte bara vara den man är och bli accepterad för det ? om man inte blir det, så är man med fel människor.

kanske gled lite ifrån ämnet ... men ett mål är att jag alltid ska vara mig själv , och följa mitt egna hjärta, inte andras åsikter !

stå på er.


svårt att missa att jag mår bra ??

Kommentarer
Postat av: Andrea

Go go go Sofia :)

2011-01-30 @ 22:33:28
URL: http://livingthedream.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0