blondii

haha ja, som jag sagt så slingade jag håret i .. tisdags tror jag de va. har inte kolla på dagarna längre !
men iaf, har inte riktigt visat det, kan heller inte göra det nu för har ingen riktig "före" bild, men hittade en som kanske visar lite skillnaden iaf :)


ja men lite skillnad är de ju ?
va väääldigt mörk i slutet, blä, är ut mörkblond egentligen ... ogilla, men nu är de ljust igen ! känns skönt.
har vart brunhårig, inte mörkbrun dock, men iaf, och det va inte så fint, speciellt inte eftersom de va vintern/våren så blekare fick man ju leta efter, men endå, håller mig till det blonda än sålänge :)
alla färgar typ håret mörkbrunt nu, okej, jag tycker själv det är väldigt snyggt med mörkbrunt hår, men får väll gå lite mot strömmen !

puss

såg att ja skrivit lite konstigt så som "roligigare" i förra inlägget, skyller på att ja va galet trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0