ÄCKLIGT !!

när jag och Johanna gick hem från skolan idag så gick vi och prata som vanligt och helt plötsligt låter det konstigt fram för oss och de flyger fjädrar runt om oss, först hoppar vi till men när vi fattar va som hänt skriker vi som galningar och johanna får typ ingen luft, så GALET äckligt !
jag trodde först det var en fågel som ramlade ner från lyckstolpen vi precis gick under men Johanna hade sett hu den kom ut ifrån busken, ja börja leta efter en fågel och Johanna ba: men den ligger ju där !! så låg den mitt ute i vägen så den måste typ flygt ut ur busken levande men typ dött precis för den såg stendöd ut !

nä usch trodde ja hade massa äckliga fjädrar på mig efteråt .....


ni ser ju fjädrar där också !!! usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0