@ terminalen

sitter och väntar på bussen mot partille nu. saknat min Emma fis. Haft en galet mysig dag, åkte in till stan med Johanna till slut, hämtade mina Eric biljetter, sen kollade efter bokstäver på panduro men hitta inget. Sen tog vi en go fika på espresso house, favorit stället ofc! Sen satte vi oss på lejontrappan, solade osv, galet mys. Sen påvägen hem åkte hörde Linn av sig så vi åkte till Sannegården och solade på bryggan med henne, lov it! Sen hem, stressade sönder mig eftersom vi tydligen skulle åka buss till Emma, men hann endå, men stressade verkligen ihjäl mig, blev lite irriterad men nu är ha lugn igen haha ! Jag skriver när jag är hemma ikväll igen. Lite mys bilder att lägga upp från dagen! Pussar

Kommentarer
Postat av: Kajsa Nihlen

Hejsan sötan!



En liten fågel viskade i mitt öra att du var sugen på en onepiece.

Jag lottar ut det nya modet utav onepice på min blogg.



Kram på dig<3

2011-08-12 @ 18:57:56
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Kajsa Nihlen

Hejsan sötan!



En liten fågel viskade i mitt öra att du var sugen på en onepiece.

Jag lottar ut det nya modet utav onepice på min blogg.



Kram på dig<3

2011-08-12 @ 18:57:57
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0