SVAR

fått en fråga från Linnea.


hej! jag har sett dina bilder från made of pop och undrar vad du har för kamera? :) & om den filmar bra också? tacksam för svar! :)
Kram

svar: jag använder en Sony cyber shot DSC-H10.
det är alltså ingen systemkamera jag använt, men den tar endå bra bilder, speciellt på långt håll, så den funkar endå, jag tycker iaf det! :)
det är en digitalkamera med bra zoom, men en del tycker den ser ut som en litet systemlkamera, och det gör den kanske också haha!
vet inte om den filmar så bra, avgör själv är nere! :)

bild: google.

bild av kameran från Made of Pop @ Skara:


filmat från Lotta på Liseberg med kameran:


bild från samma avstånd:



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0