SÅ IRRITERNADE!

att jag alltid lyckas ... skrev ett hyfsat långt inlägg, och vad händer? jag trycker på nåt så allt försvinner, JAG ORKAR INTE!!!!!!

var iaf på frölunda torg, köpte en kappa, bh, nagellack, och bokstäver som ska upp på min vägg, har tidigare sagt att jag ska skriva ett ord på min fondvägg, det har jag planerat sen jag gjorde om rummet, och nu ska dom upp! love.
ni får se resultat senare!

ska träffa Rebecka, Ida och Annie på tisdag efter skolan ist för idag också, så blev det, men mys!
imon blir det Linn, love, ska föra över resten av min lön som har kommit också, woho!
men nu ska jag faktiskt ut och övningsköra!! yeay, får se vad jag lyckas köra på på en stor tom parkering!


liiiten smygtitt!! vad tror ni jag ska skriva??

pussar

Kommentarer
Postat av: LJ photos&texts ♥

Roligt med lite nytt! :)

2011-08-28 @ 16:12:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Skratttjejen xD

Eriiiic!! (a)

2011-08-28 @ 16:27:08
Postat av: Anonym

Eric!

2011-08-28 @ 17:20:30
Postat av: zelma

tja sofia! :D din blogg e riktigt bra får ja säga & ja diggar den väldigt mkt :) men jag har en fråga hehe asso de med att eric tog dig på rumpan haha skue va kul om du kunde berätta tydligare vad som hände'! :D asso eftr att du tog hnm på rumpan kom han ba fram & smasha till dig på rumpan framför folk oxå elr? haha :D skulle vara tacksam för ett svar!! :D ps diggar dig ! :*

2011-08-28 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0