rensa!

efter gymmet drog jag och pappa och kollade lite färg till mitt rum, hihi.
tror ja vet ungefär hur väggarna ska bli nu, åh kan inte vänta tills allt är klart!
hittat två stora tavlor ja ska ha på en annan vägg också, yeay. inte köpta dock.
och ja flår btw som jag vet inte vad på mina smalben och vader, snyft. jag och saknar turkiet gaaaaalet just nu! kanske åker dit i två veckor med sofia och angelica också nästa sommar, redan taggad haha ! åh vad skönt ! sol&bad, värmen! hum ... asså ni kan inte förstå hur mycket jag saknar den resan!!! I'll be back Turkey, I promise!

nu ska jag städa lite på mitt rum, eller de har ja typ redan gjort, sen ta "före bild" på rummet, sen börja slänga massa saker, är en person som har svårt för att slänga saker, speciellt minnen .... har ju inte ens tagit av mig vårat all inclusive band ... har ltie svårt för att släppa saker som sagt! men nu så!


är inte så pigg nä ....

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0