I'm home.

fast det har jag varit ett tag, duschat osv.
var ju som sagt på gymmet med Linn, åh hon började skolan idag ... konstigt nog blev jag sugen på att börja!?
men liksom, man vill veta ! eftersom allting kommer vara nytt, man vill ha schema, veta vilka nya människor man ska ha i sin klass de närmaste 3 årsen .. allt sånt! får helt enkelt vänta tills nästa tisdag! hoppas bara allt blir så bra som jag vill att det ska bli ... man vet ju verkligen aldrig! snart .. !
fick mitt nya skolbusskort igår på posten, då känner man att de är nära! haha har gått till skolan på ca 10 min innan, nu blire buss och spårvagn 30 min ungefär, segt men vad gör man!

VEM KYSSTE ELIN, BAKOM RYGGEN PÅ MARIE !?
haha linn får damp på mig när ja sjunger så hela tiden .... men de fastnar, och de är en av mina drog låtar just nu! Håkan på liseberg i september också, I'm so there! yeay

imon ska jag vara med Jessica, massa damp, fredag ska jag träffa Paou, galet längesen! lördag var de något som jag glömt bort ... ajdå. ah och på söndag är de Rix FM Festival på kvällen, tagga Chris Medina!? åh vad kärlek den låten är .. ! Måndag är det blåvitt(yeay) och sen på tisdag .. SKOLA ! ahh läskigt och spännande på samma gång , hihi! wohooo


försökte se glad ut, men de känns inte som att de riktigt funkade ? hm ...

ja här sitter jag och dricker på min vitamin well ... haha , yeay.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0