HAPPY!

haha ja, jag känner mig typ ganska lycklig just nu.
va såklart nervös imorse, nästan så jag dog lite ... men hade ju Andrea, MEN ENDÅ!
men de lättade ganska snabbt, klassen verkar as go osv. udnerbart verkligen!
inga problem med att komma iväg till skolan imon inte! hur sjukt det än låter!
själva skolan verkar också, bra, ännu bättre än vad jag hade hoppats på faktiskt, verkar hända mycket roligt, speciellt nu i början! yeay.

men när ja kom hem drog jag ut med Johanna en stund, sen åkte jag och köpte lite grejer med mamma!
en tröja, typ kofta i militärgrön eller vad det heter, halsduk typ & ett par skor, har velat ha dom länge nu, och mina converse är ju inte hela nånstans, men ska ha kvar dom endå!! mina bebisar... haha.
köpte även en massa små saker till skolan!




söt chey!

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lägg flis sula i skorna längre fram i år så håller det värmen mer. ha det bäst

2011-08-23 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0