packa packa

hinner inte skriva så mycket nu, ska ju åka till lysekil´snart och vara där över helgen och spela cup, får la se hur det går, kommer nog uppdatera endå, elr jag kommer det :) men inte via dator.
skolan idag var kort haha, hade faktist matte prov idag, vilket gick bra, haha, pluggade itne på det igår eftersom jag kanske lite konstigt inte kan plugga på matte prov, asså det går bara inte, jag blir ba stressad om jag pluggar på det och kan blanda ihop för mkt, kollar ba upp olika tal elr olika sätt att räkna på som jag kanske är lite osäker på innan, sen fixa det sig.
men nu hinner jag inte mer, hörs ikväll eller i bilden påväg ner .. eller upp ? haha noll koll.


haha typ såhär ser det ut på mitt golv just nu, och vi ska åka om en halvtimma ! jag hinner ;*

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0