hemma

har varit hemma ett tag nu
helgen har varit bra, även om de inte gick lika bra under matcherna men haha, eller vissa matcher spela vi riktigt bra men de höll inte hela vägen, bra med tanke på att halva laget som antagligen skulle vart med egentligen inte var med eftersom alla utom 2 i backa är på konfa läger.
men igår spelade vi först två matcher sen tog vi det lugnt några timmar, kollade lite av dam finalen på tv sen kl 7 va vi på typ en föreläsning, en som spelat i landslaget för några årsen och sånt pratade massa om hennes karriär och om lite distriktslag och sånt. sen gick vi ba tbx till rummet och gjorde ingeting spc, och idag spelade vi 2 matcher igen, sen packat ihop allt i rummet och sånt och sen åkte vi hem.
lyckad helg tycker jag endå :)
nu är jag sjuuuuuuukt trött, som vanligt efter en cup, och mina knän är fulla av blåmärken och brännsår, min armbåde har största blåmärket som typ står utåt ;o och rivsår på hakan och armen och lite sånt haha :p och peter, tränare, har sagt att om inte jag och jeffe skaffar knäskydd får vi inte spela !? haha, får la skaffa de .. men inte armbågs skydd som han också nämnde ;o nejnej ! löser sig.
nu ska jag vila mig haha

pussar


Kommentarer
Postat av: melinda =)

hej , shit vilken fin blogg! =)

kram!

2010-05-10 @ 07:01:41
URL: http://melindaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0