sängen

hallå där, yes jag ligger fortfarande i sängen, underbart skönt det är med lov ! även om jag har ångest känns som det är slut snart :( vill inte tillbaka till skolan ! men gött "bara" ett år kvar i grundskolan, så liten jag alltid känner mig .. nej usch nu tänker vi på annat :)

jag har helt enkelt inte orkat gå upp, hihi, resten av familjen har åkt till ikea för typ längesen nu, dom gör ju som sagt om min brors rum, vill också .. jaja.
idag är det ju som sagt blåvitt match, lööööv säger jag bara ! underbart är det, hoppas de inte regnar bara, gjorde det för nån timma sedan men senast jag såg ett fönster(haha) va det sol ju :)


hos farmor&farfar igår :)

jag och sandra i lysekil, haha jag tror inte sandra vill att jag lägger upp bilden jag tar på denna bilden ^^

vi hörs <3

puss


Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du för mobil? :)

2010-07-17 @ 20:52:06
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0