första dan

yes, nu är första dan på partille över, eller ah. spelade ju ba en match idag på heden, kollade lite innan som sagt, efter också så kollade vi på vårat andra lag eftersom vi har två,
våran match blev det lika i , fast vi hade vunnit om inte domarna va så fucked up(sorry för ordvalet) men sant, och lite annat också kanske men jaja, förlora inte iaf, de andra laget typ förlora stort, synd men ah, vi tar igen imon båda lagen, då spelar vi på överås ist för på heden :( haha, heden är bäst ju. aja får se men tror inte ja drar till heden något imon.
nu ska ja ba ta de lugnt, typ as trött haha, blir la film inatt med, naaaaajs, sugen på glass eller något .. tror jag går ner och tar det faktist, skam ! åt ingen twister idag !!! det är ju typ partille glassen !? får bli imon .. eller det kanske bara finns så mycket på typ heden och valhalla ? aja får köpa extra mycket på fredag annars, haha gott !


haha våra luffiga tröjor, typ vanlig t-shirt, as kasst, får ju aldrig nya riktiga tröjor -.- min är så jävla stor på mig också :( efter en match spc bara den hänger hahah, alla tror ja viker upp mina shorts MER än vad jag gör också för dom syns typ inte, men det är faktist tröjans fel !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0