ÅHUS

yes håller på och packar och fixar lite, ska åka om en halvtimma, men är typ klar, tror jag iaf, hoppas att jag inte glömmer nånting, känns alltid som det men brukar inte ha gjort det faktist, men ibland är alla , spc tränare, lite taskiga för det ska alltid vara jag som glömmer kvar saker och mina saker som är i hela rummet om vi sover alla i samma rum, okej det sista kanske jag är lite skyldig men ja är inte så slarvig som alla tror ! spc inte så slarvig som min mamma tror ! det är faktist sant !
men känns inte riktigt som att nån tror på mig där, förutom mina slarviga kompisar som jag får hålla reda på saker åt dom, som johanna skulle inte klara sig mycket utan mig ibland ;) haha ;*

men oj nu skrev jag av mig känns, eller iaf ser det ut som.
ska fortsätta fixa klart nu, om det inte finns nätverk på hotellet kan jag inte blogga från min mobil, men kanske någon annan vänlig själ som kan låna ut sin mobil i någon minut ^^ ta det utrycket med en nypa salt om inte ni förstod att jag inte var så seriös, man vet aldrig med folk ;)

annars hörs vi när jag kommer hem, förhoppningsvis innan det :)



puss


Kommentarer
Postat av: johannabooiii

håller kanske med i det du skiver, kanske.. :(

2010-07-18 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0