seg

hallåååå !
åkte och hämtade paulina vid halv tolv sen åkte vi mot trollhättan
var framme strax innan ett, satt och snacka om allt och inget till tre då Eric kom och sjöng tre låtar eller något sånt
sen fick man gå upp en våning där han skulle signera
hade med mig min skiva som ja köpte i våras, har redan den signerad men man måste ha för att få träffa honom så han skrev bara på baksidan haha,
han var så söt !
först när vi kom fram så ba heejsan ! :D hur mår du ? blabla så frågar han , "fick inte jag ett VMS av dig någon gång"
vms är typ sms fast man skickar en video, han gör det lite då och då till sina "fans" som är typ medlemmer i det, och så prata vi lite om de, sen gav jag faktiskt honom ett armband, haha gjorde massa när ja hade tråkigt för typ 2 månader sen så fick bli en försenad födelsedags present till honom ...
han sa att han skulle vmsa om de senare ... haha får la se hur de blir med det !
men han är för snäll ! ^^


paulina

killen står aldrig still så de här blev den bästa bilden när han sjöng ..

min axel och Eric

när han berättar om att han sett VMS:et, haha lite pinsamt faktiskt, men han verka glad över de endå ;)

mitt öga ser helt psyko ut, kollar typ neråt åt sidan, vettefan vad ja gör !

helt klart underbar.

om man jämför med framsidan från andra gången jag träffade honom har jag denna gången fått ett extra hjärta vid autografen och ett vid mitt namn, sötnos !

han hade visst inte glömt bort mig efter sommaren endå som ja trodde haha ;)
nä men min dag med paulina och allting var väldigt lyckad tycker jag !
sen jag kom hem har jag mest varit väldigt trött och seg
ingen lång sovmorgon imorgon heller, MRL pass med Rebecca klockan tolv sen ska jag och mamma vidare till moster för lite julmys !

vi hörs imorgon !

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh vilka fina bilder! :D de lägger jag gärna upp :)



vad söt han var idag! ;)

och hahah jag håller med att han aldrig står still xd

2010-12-04 @ 23:10:15
URL: http://saadelovers.blogg.se/
Postat av: Caroline

det verkar tyvärr inte som om man kan se jul med eric saade någonstans på nätet :(



har ju inte heller disney channel men vill sååå gärna se det ;/

2010-12-04 @ 23:19:42
URL: http://saadelovers.blogg.se/
Postat av: sofia

okej, nä de verkar inte så, lite tråkigt :/



va roligt ;)

haha , nä väldigt mycket hoppande fram och tillbaka på honom haha ! ;D



kramkram

2010-12-04 @ 23:41:55
URL: http://sofiajuliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0