imorgon

imon börjar ju det roliga !
först skolbio, alltså ingen skola, sen är det idol genrep
underbart

idag har jag inte gjort så mycket, först skola då, sen gick timmarna mest, kollade rätt mycket one tree hill
jul med Eric Saade går ju på disney channel nu som julkalender, men får väll helt enkelt missa det eftersom jag inte har disney, får kanske chansen att se något avsnitt, får se ;)



såg lite på den "riktiga" julkalendern, väldigt likt min favorit julkalender, mysteriet på greveholm, men tvek om det kan bli lika bra, får se om jag kollar mer, något kanske de blir, hehe.

imorgon har jag ju redan skrivit vad som händer,
fredag är det skola sen idol !
lördag, kolla lite idoler i nordstan sen mot trollhättan och träffa Eric
söndag, på MRL pass med Rebecca sen till moster med mamma och ena kusinen för lite julmys!

hörs !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0