trött

nu är jag hemma igen
dagen var rätt lik igår, men dom är ju för söta med sina kommentarer och frågor som, hur kan du vara lillasyster när du är så stor?, och idag fick ja höra nästan hela tiden att en liten tjej älskar mig och att hon önskar jag va hennes riktiga syster, och som jag sa igår sjunger dom på manboy nästan hela tiden och idag när några fick höra att jag hade låten på min mobil blev dom överlyckliga, en tjej sa att hon var kär i eric som sjunger och då började två till"jag är kär i eric, jag är kär i manboy" haha gulligt, så fick jag frågan, är du kär i eric, ska du gifta dig med honom? haha, gulligt. fick två teckingar idag med, han en känsla av att jag kommer få någonting varje dag dessa två veckor, lär bli en del. kan heller knappt sitta ner utan att ha minst en i knät, känner mig som en klätterställning ibland, haha.
om 2 h ska jag iaf iväg och träna.
har inga bilder för är inne på mammas data så blir nog någon bild ikväll kanske, lite roligare så.

pussar


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Allt bra idag? :D

2010-04-13 @ 15:17:21
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Castells

Tack så jättemycket, vad kul att du gillar den! Din är fin den me. Hur gammal är du? kram

2010-04-13 @ 16:55:37
URL: http://castells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0