gott e de.

jag vet jag bloggar inte här så mycket längre, ingen annanstans heller för den delen ...
har inte riktigt orken men får lite ångest när jag tänker på att sluta helt ...!
kanske kommer tillbaka igen inom kort, får se!

men nu har jag lov iaf, det är sjukt underbart!!
helgen händer det inte så mycket, ska till uddevalla på söndag bara, det som är planerat.
sen i början av nästa vecka ska vi i klassen hänga lite hemma hos Patric, sjukt najs!

Det var även en tävling på facebook om Erics nya singel som inte släppt än, tro det eller ej men jag vann .... igen.
vann ju på en blogg typ i början av sommaren/våren? kommer inte riktigt ihåg men då va de ju en den singeln som va ny då och ah.
men den kommer typ ba säljas, och signeras, i sthlm nästa vecka och dit hade ja inte tänkt att åka så gött att man vann endå, måste fortfarande ha alla skivor osv ... haha!


har visst turen på min sida ibland ...


typ fortfarande ovant o se sig i spegeln med de nya håret! men de najs.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0