vecka 10 !

äntligen är den här typ.
är galet taggad inför denna veckan, hoppas inte FÖR taggad så den inte blir så bra som jag hoppats, men mycket talar för att den inte blir så dålig trots allt !
för det första, inget plugg !! har en matte diagnos på torsdag men det är inte så jobbigt !

försökte mig på att göra ett litet "schema" inför veckan .. gick ju sådär men måste endå lägga upp den , annars va det ju helt onödigt !


måndag; studiedag, vilket är mer än underbart ! perfekt sätt att starta veckan på. den umgås med Anna och Becca, först i stan och kollar lite, sen ska jag till gymmet och träna + sola, lovely !
tisdag; går jag bara halva dan i skolan, för först ska vi på bio med klassen, tusen gånger starkare, eftersom enligt våran lärare ska den likna våran klass .. blir kul och se hur rätt eller fel hon har höhö, sen bara två lektioner i skolan. sen ska jag träna på gymmet igen om jag inte blir uttagen till match.
onsdag&torsdag; vanlig skola, träning torsdag.
fredag; ledig från skolan ! mitt på dan typ drar vi till Stockholm  ! löööööööv it !
lördag; sthlm hela dagen och på kvällen är det melodifestival final !
söndag; sthlm, åker hem den dan, hoppas jag kan vara riktigt nöjd i bilen påväg mot mitt älskade Gbg igen !

ni lär få uppdatering på söndag kväll om min vecka och helg blev lika lyckad som jag hoppas ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

lördagen verkar ju nästan bäst ;)

2011-03-06 @ 22:47:56
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Caroline

jo det är det vi pratar om haha!:(

åh mums vad gott!! då ska jag prova det nästa gång ;)

2011-03-06 @ 22:52:25
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0