trött_tjej_95 ...

nä men jag är faktiskt trött ...
ganska go match trots förlust och ah lite småsurt, men men life goes on !
imorgon har jag sovmorgon, men funderar endå på att lägga mig lite tidigare än vanligt för jag behöver sova ut !
nu hade jag iaf tänkt att kolla ett eller två O.C. avsnitt, sen kryper jag nog ner i sängen ordentligt !
imorgon går jag till halv 4 ... typ galet segt !

MEN, som jag sa förut är det en lite rolig grej vi eller jag och några till, vet inte vilka eller hur många ...
men det kommer någon tjej eller ah kvinna I guess, till våran skola för att söka tjejer till en film !? hur najs är inte det liksom, så pratade med några i klassen, sen gick vi o hämtade en lapp man va tvungen att ha , så imorgon ska vi på en intervju , eller dom kommer till våran skolan då, så pratar dom med en, och det är ju så att dom söker vissa slags personer, asså typ blonda, brunhåriga och sånt, så om man matchar någon roll (antar jag) ringer dom inom 2 veckor för provfilmning ! galet najs.
dock är ju inte chansen så stor men det är endå kul liksom.

som jag sa har jag gjort liknande tidigare, när jag va typ 7 skickade vi in en bild på mig till någon grejs, va ju så liten så minns inte så mycket, men den sparades och sen när jag va typ 12 ringer dom och behöver en tjej i min ålder som va blond och blåögd till en roll där jag isf skulle spela huvudrollen när hon va liten i en film, men för det första är jag inte lik henne, vet inte vad hon heter men är en känd skådespelare, hon i grabben i graven bredvid om ni sett den, iaf, så blev det inget mer än en provfilmning men det var sjukt kul !


hon var det ! haha ...

får lägga in en liten gobit också ba för de ....

min bajb !! nu var det aaaallt för längesen, dock mindre än två veckor kvar till sthlm ... tagga!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0