trött tjej här !

har sovit ganska dåligt denna veckan, så det är konstigt att jag redan är vaken faktiskt !!
men somnade innan 12 till och med igår tror jag, det var det tag sen... men känns som jag har sovit ut, nästan iaf !
lite seg sådär just nu ba, men halv ligger på sängen och ba tar det lungt just nu, solen är ju framme, helt underbart väder ser det ut som iaf eftersom jag inte vart ute men ah haha ! :D
då blir Sofia på bra humör (:

igår bestämde jag mig också för att jag inte kommer åka med handbollen till Kroatien i sommar.
tråkigt men det blev så nu. finns bra och dåliga saker med allt, va väldigt velig på om hur jag skulle göra men såhär blev det ! ska se om jag får sommarjobb ist nu, borde gå genom skolan :)
och jag vet att jag kanske kommer ångra mig när det väl gäller, men allting går inte riktigt ihop för mig, varken fysiskt eller psykiskt, så jag är ganska säker på att vad som än händer så blir det bra :)
men ville ba få det sagt, så nu vet ni, ni som kanske ska med och så.

men nu ska jag ba njuta av att det är vår !! allting blir så mycket bättre när solen är framme och det är ljust ute ! :D


jag och Anna i somras efter att vi åkt Göteborgs hjulet ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0