träna

har inte bloggat idag, veeet .
men det är fortfarande lite jobbigt att ta sig upp på morgonen så då hinner jag helt enkelt inte.
och sen efter skolan har jag bara sovit, sen har jag inte vart på humör!
men det tänker jag inte gå in djupare på.

men alldeles snart ska jag dra och träna, de va en vecka sen nu, eller då hade vi kanske match ... minns inte men jo det hade vi väll ... haha bra koll där ! det var iaf en vecka sen jag höll igång på riktigt eftersom jag blev sjuk sen och vart i sthlm och allt sånt dääär !
men finns inte så mycket mer att säga, bloggar nog när jag kommer hem också !
och imorgon har vi nationella i NO, biologi ! skjut mig.


från Sthlm, Beccas bild, skev jag vet men brist på bilder (på profilbilder @ fb med btw...)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0