tjaaaa ...

asså gud, jag försov mig imorse, 10 i 8 vakna jag och johanna kom hel !!!!
och jag hann ! hann till och med se Eric på tv , han skulle vara med på SVT1 från tio i 8 till 8, ganska perfekt, dock han jag varken se eller höra så jättemycket , men det gör ju ingenting.
men fick ingen tid till att äta frukost då, sen i skolan var det bajs äcklig mat, vegitariskt .. sen hade vi hemkunskap, och vad ska vi inte göra om inte vegitariskt bön skit !?!? jag hatar bönor ... det ska vara kött och grejer .. aldrig att jag kommer bli vegitarian !!

fast är inte hungrig nu egentligen , men typ helt slut !!
känner va att jag inte vart helt frisk den senaste veckan, typ när vi hade gympa, min kropp ville ba smälta ihop till en hög på golvet typ ! men imorgon blir det handbollsträning igen .

nu ska ja snart äta, höhö ... hoppas det iaf !

just nu pratar jag med mormor i telefon, lite mys

INGEN BILD !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0