tiden går fort när man sover ...

efter att mormor åkte vid halv 8 gick jag upp och la mig i sängen och gick in på datan, efter inte alls lång tid kände jag hur skönt det var att blunda lite .... haha, vakna typ vid 9 igen ....
så nu ser jag galet nyvaken ut och håret är helt blä och rufsigt och är svart under ögonen, men den är go !

känner att idag har jag tänkt på allt och ingenting typ.
utan att känna varken bra eller dåliga känslor har jag bara tänkt på lite allt möjligt, det har varit riktigt skönt. fast jag känner ju själv nu när jag skriver det att jag verkar helt psyko men det är typ underbart faktiskt !
gör det just nu när jag skriver också, förstår itne hur jag kan tänka på något eller någon samtidigt som ajg skriver detta som inte ens är samma sak ... och jag kan inte ens sätta fingret på vad jag egentligen tänker :)
kanske borde sättas in på psykhem efter det här !! :)

haha nä men ska göra det första bild inlägget nu också så kommer det vid 22 !


imorse, lite allmänt efterbliven sådär :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0