Stockholm !

har inte så jättemånga bilder men försökte endå ta några så har en del !


de blev donken påvägen upp !


vi drog ut och åt jättegott i fredagskväll ...

.. sen kollade vi runt lite i olika affärer (de som fortfarande var öppet) och jag köpte den här !


lördag morgon!)

jag i väntan på Becca som pröva kläder. converse, skinnjacka & solglasögon, check !


man ser inte så bra men Danny står där uppe över D:et ifall ni inte ser.


sen tog vi tunnelbanan mot gamla stan för att äta.


åt på Vapino, mycket gott !



sen åkte vi vidare till globen och ...


(dåliga bilder) men schlagerstjärnan iaf inne på globen shopping! första bilden är på Omar, en liten mini Eric, haha, galet bra också btw !!
sen andra bilden är på söta Jennifer !! :) som också sjunger grymt bra ;)

sen drog vi tillbaka till hotellet för fix inför kvällen !

hand 1

hand 2

kläder, linne från Odd Molly, glansiga leggins från MQ och skorna från Weekday, som btw gav mig ett gött skavsår !


on the tunnelbana tbx till Globen !
och mina ögon är lite efter I guess ... men ah bjuder på det !

kollade lite REbound inne på globen shopping innan vi drog in i arenan !

ett tomt globen ...

... ett fullsatt globen !

sen har jag inte så mycket mer att bjuda på !
blev inte så mycket "kändis bilder" ifall det var det någon letade efter.
Danny orkade vi inte vänta för att få träffa, räckte med att se honom, och Eric var dubbelbokad i fredags så blev inget där, sen var han precis där vi bodde idag klockan 4, då jag var hemma förlängesen ... MEN jag är mycket nöjd över min helg endå !!
fick se många igenkända ansiktet endå, på gott och ont .
och det närmaste vi kom Eric var la när hans dansare (den ballaste av dom) hejade glatt utanför globen shopping eller när vi fick (i x antal timmar) se hans(förra årets) turneledare prata och yra runt vid schlager stjärnan, men det är väll trevligt.
två handbollsspelare gled förbi också btw.
och Erics familj + flickvän såg vi ju också iofs.
annars hände inte så mycket, förutom att jag hade galet kul och trevligt denna helgen ! I like Stockholm .... !

men föralltid Göteborg , right !?

haha , PUSS

Kommentarer
Postat av: Richardkaja

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-09-08 @ 12:26:17
URL: http://richardkaja.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0