sovmorgon

ska snart dra till skolan eftersom jag har sovmorgon på onsdagar !
vilket är galet skönt, men de är lite jobbigt när man blir väckt 1 och en halv timma före man ska upp, klart man somnar om men så måste man hela tiden hålla koll så man inte sover för länge ... haha fast jag älskar att ligga och dra mig men idag blev det mer sova, försökte liksom ba ligga och gosa ner mig i sängen men då va ja för trött så somna nästan ist hehe.
men annars händer inte så mycket idag vad jag vet.
måste plugga lite, har två prov på fredag, döda mig !
och imorgon är det match, sen på fredag ska jag sola med johanna(haha) sen vet jag inte riktigt vad som händer.
och på lördag är det match sen hem till Anna eftersom hon fyller år imorgon, de blir najs.
sen på söndag är det Borås & Eric hela dan med Becca och Johanna.
sen på måndag är det blåvitt på Ullevi, läääängtan är STOR !! jäklar vad underbart de ska bli !

men nu hinner inte jag sitta här mer :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0