snart match

taggad för match jao.
men det är najs.
men skolan flöt på, like always, fick fan(ursäkta) tacos i bamba idag !? riktigta tacobröd och allt .... hehe gött !
men gick inte så länge idag ju, vilket är skönt, sen har jag ba gjort ingenting, sovit lite, och nu ska jag börja fixa mig inför match :)
1a hallen och allt , coolt .... nä men de är dåligt när vi inte får spela där -.- när vi liksom tränar där ? men jaja så blir det idag iaf .

just det, jag var såååå smidig idag när vi åt, så skulle jag gå och hämta mer mjölk och på något väldigt konstigt sätt när jag lyfter glaset och ställer mig upp skvätter ALLT det "lilla" som fanns kvar i glaset över mig !? fattar inte hur, så mina kläder blev mjölkiga ... usch ! fuck i helvete på det !! (min "egna" svordom btw. klyftigt!)


(10 min efter att inlägget ovan skrevs) taggad brud !

puss

btw. ska göra en sjukt rolig sak imorgon, som jag faktiskt gjort en gång innan när jag var 11-12, hinner inte berätta mer nu, KANSKE ikväll ... hihi. nervös.

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: Åhlens :-)

2011-03-01 @ 18:43:43
URL: http://ronjanissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0