pluggplugg ...

bästa sömnpillret ? PLUGG !
jag vet inte vad det är för fel på mig , jag somnar alltid när jag pluggar, och pluggar jag vid ett bord tex så kommer jag på mig själv med att sitta och kolla ut i ingenting, därför sitter jag hellre på min säng med musik i datorn och pluggar , men helt plötsligt måste jag bara ligga lite ner och helt plötsligt ligger jag där och sover !! ....
så jag har alltså sovit och pluggat idag + skola då.
men nu ska jag fortsätta plugga på om ... hm vad va det nu då ... nä skoja ba, fetter och sånt ... galet tråkigt, varför finns ens NO !? okej andra tycker kanske det är kul .... MEN INTE JAG :)


(inte lika glad som imorse) bjuder på bilden eftersom jag redan pluggat = sovit precis !

puss

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :)

2011-03-31 @ 18:47:33
URL: http://emmakarinamanda.blogspot.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-03-31 @ 19:23:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0