MIN BECCIII !

här får ni ett klipp som ni bara måste kolla på, min Becca som sjunger, bra, riiighhtt !?!?! hihi .



så lyssna nu !!

annars har jag ba tränat idag typ, mormor va här och åt också, hon har alltid med sig så god efterätt också ;$ höhö.
och imorgon är det redan fredag ... herregud vad veckorna går fort !! dock tycker jag själv att det bara är helt underbart !
det har kommit ut nya Eric datum också, alla är ju typ runt sthlm, like alltid ! och nån i skåne typ, men en ganska nära så om lite mer än två veckor blire att träffa honom igen, lovely !!
men träningen var GALET go !! yeah, även de jobbiga delarna var liksom roliga, det är så det ska vara ! fick varsin cola efteråt också, ibland är dom ganska bra våra tränare ;)

men nu ska jag nog krypa ner i sängen så jag får sovit nåt, bara 10 min sovmorgon imon ... inte direkt något att hänga i granen :( ta det väldigt seriöst är ni snälla :)


glad tjej ikväll !

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0