måste packa ...

ja det är precis vad jag egentligen behöver göra ..
har börjat lite smått men blev trött så la mig och sov ist.
mår ju inte så bra så det va skönt att sova lite !
men det jobbiga är att en del av alla mina kläder ligger i tvätten ... eftersom vi brukar tvätta på helgerna och nu är det slutet av veckan .. men har endå försökt spara en del kläder så jag kan ha med dom ! lite smart är jag endå.

har knarkat halstabletter idag också, asså min hals kliar så jag blir typ galen !!! och nu börjar den igen .. de blir lite bättre när jag tar halstabletterna jag har, man ska ta en varannan timme men .... nä nu klarar jag inte mer, tar min tredje på iaf mindre än en timma !
så ! det var inte bara min tredje på för kort tid, det va även den sista ...... aahhh !!
pappa va inte hemma förut, vet inte om han är det nu men, ah iaf skickade iväg ett sms att han skulle köpa halstabletter men vet inte om han gör/gjort det .... det lär jag märka, annars kommer det vara ganska synd om mig !

det blir ingen bild på mig nu, har som sagt sovit pågrund av min sjukhet , så inte okej !


tagen för typ en månad sen, tror inte jag har lagt upp den ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0