hemma igen

nu är jag hemma igen, men inte sålänge till
ska åka om typ en halvtimma, match you know ! mot sävehof idag , hemmaplan, gött !!
men jag hade det väldigt trevligt igår med alla tjejer som var där !
även om jag inte kände så många från början efter som jag var den enda från emmas gamla home !
men jag sov ju hos emma, felicia och alicia sov också där, haha alla somnade i samma säng men det blev galet trångt och varmt så emma la sig i soffan i hennes rum ! men vi tre låg kvar haha !
men sen har vi bara tatt det lugnt hela förmiddagen tills mamma kom och hämtade mig.
nu har jag ätit och så
bara att tagga om för match ;*


innan jag åkte igår, ser ut som en vit klump ... haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0