hejdär !

nu är jag hemma !
hur skönt är det inte liksom ... fast det regnar äckligt mycket, så vi tog bussen hem idag, höhö.
men min hals och allt sånt där vill fortfarande inte sammarbeta, känner efter att ja ba gått lite fortare än "normalt" och det känns liksom jobbigt i hela kroppen, så det blir ingen träning idag, vad som än händer vill jag inte bli sämre !
alla signeringar och träffar med bla Eric & Danny är idag och imorgon(mitt på dan) så vi missar dom, MEN Danny ska vara på ett ställe nära där vi ska bo på lördag förmiddag så vi ska dra dit, men när jag kollade upp det lite mera stod det på deras sida att Eric ska vara där imorgon vid 5 typ, om vi hinner så drar vi ofc dit, skulle vara galet kul att få träffa honom/dom denna helgen, det är ju liksom inte samma sak att bara se dom typ från hundra meters avstånd i globen, även om det är underbart det med !!

men idag ska jag börja packa lite hade jag tänkt, ville egentligen sola idag eller imorgon också, får se om jag hinner det idag, annars drar jag tidigt imorgon, åker typ vid halv 11 imorgon så om jag inte sover för länge hinner jag väll det , höhö :)

nu blev det änna långt ...


här ligger jag och är allmänt seg !

puss

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig du! Några planer för kvällen? :)

2011-03-10 @ 15:25:04
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0