hallå u

hej på er.
jag är sjukt seg i kroppen !
fryser galet också, vill inte bli sjuk vad som än händer !!
blir typ aldrig det så får hoppas att de inte blir så nu heller, de kanske ba är allmänt kallt .
men sen jag kom hem har jag legat i soffan och sovit, behövde en liten tupplur, men nu måste jag plugga !
fysik prov imorgonoch vill inte faila om man säger så !

är galet taggad för sthlm nästa helg och inte minns melo finalen !! yeaah
tror både jag och Becca behöver den lilla resan ! :)
drar imorgon om en vecka ... shit vad tiden har gått fort .
kom ihåg det va typ 2 månader kvar innan vi skulle åka och vi planerade massa, sen har vi inte pratat om det så mycket men nu börjar jag bli sjukt taggad iaf !


älskar att det blivit mars för det betyder vår, men var ju tvungen att byta bort Eric ifrån min kalender :( snyft, men i april är det justin bieber och då är det februari igen i mitt rum, vill inte ha den killen på min vägg ! :) höhö


såhär pepp är jag på att plugga fysik ! vet inte om man ser det men har massa kladd över heeela min bok haha, tråkiga lektioner maybe, och mitt hår är helt ruffs eftersom jag sovit, därför ni inte får se det !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0