gött äre

underbart skönt med fredag !!
ligger just nu i soffan med mammas data, såå .. har inga bilder tyvärr, men ah tror ni överlever !
nästa vecka blir FÖR go !
måndag har jag studiedag så ingen skola, sen ska jag träna med becca, längesen ja va på gymmet höhö, sen tisdag ska vi kolla bio på förmiddagen med skolan sen va 2 lektioner i skolan, sen onsdag och torsdag vanligt sen fredag är jag ledig från skolan eftersom vi åker till sthlm då så är jag där tills söndag !!
gött som in i ..... ah you know!

hörs senare, bara jag och mamma hemma ikväll, mys
eller tror inte min bror är hemma, lär ju märka de
och imorgon ska jag hem till Emma på tjejmiddag för hon fyller år snart och så sover jag där !
även två matcher i helgen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0