goood morgon !

seg morgon, trött men endå pigg !
de var iaf jobbigt att ta sig upp ur sängen haha.
men jag ska bara borsta tänderna och lite sånt sen är jag ready för skola .

såg även att jag blev dagens blogg på bästa Carolines blogg !(Eric blogg) HÄÄÄR är hennes egna blogg också ! checka de vetja !

hoppas ni får en go torsdag, även om den ser jobbig ut för min del .... eller först skola, inget speciellt, sen MÅSTE jag plugga, hatar det verkligen, senare är det träning men typ bara en timma, vet inte ens om träningen börjar som vanligt ... åh damp.
men I blogging later .... go svengelska eller nåt ;*


*för trött för att visas på bild* men min fula bulle jag gjorde direkt när jag vakna ville gärna vara med på bild !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0